Vendégkönyv

Üdvözlöm!

Kérem osszák meg véleményüket termékeinkkel kapcsolatban.

Köszönettel:

Czímer Hús Kft.

Add guestbook entry

Refresh Type the characters you see in this picture.
Gépelje be a képen látható karaktereket, ha nem tuja kiolvasni azokat, akkor kattintson a küldés gombra és új kép generálódik. Nem kis/nagy betű érzékeny.
wirth tamás

Üdvözletem!

Internetes rendelés lesz a közeljövőben?

Endre

Tisztelt Cég,
vannak bizonyos dolgok, amiket akkor is be kell tartani, ha adott esetben az áru, vagy a minőség egyébként megfelelő lenne, ez pedig a kiszolgálás minősége és sorrendje.
Ma (17.12.21) bementem volna némi sült ezt-azt vásárolni. Teljesen kaotikus volt, amit bent tapasztaltam, fogalmam sem volt, hogy hova kéne állnom, nehogy véletlenül valaki elé tolakodjak. Kérdésemre megkaptam a választ és vártam a készételeknél. A "kedves" eladóval az ottlétem alatt mintegy húsz alkalommal váltottunk szemkontaktust, 180 centivel és 100 kilóval amúgy sem vagyok "észrevehetetlen". Először kiszolgált valakit a hátam mögül, akit ismert és egy hosszú listával érkezett, ami amúgy már részben össze volt készítve, de azért még rendelt ezt-azt. Utána befutott egy szállító, akinek papírokat bélyegzett, aláírt, kicsit jópofáskodtak, majd szállító elment. Ezek után a fél perce odaért akárkikkel kezdett foglalkozni és amikor kicsit köhintettem (igazolva a jelenlétemet) megint rám nézett, utána visszafordult. Ezek után elindultam kifelé, az ajtóig kísért a tekintetével. Nem tudom mit gondolt rólam, legkevésbé sem hasonlítok szobanövényhez és vágóállathoz sem, de eszébe nem jutott megkérdezni, hogy talán akarok valamit? Ha a családias hangulat azt jelenti, hogy leszarják azt, aki nem naponta jár be önökhöz Bp-ről, hanem évente 1-2 alkalommal és csak az utca túloldaláról, akkor köszönöm szépen nem kérek belőle. Nyilván nem az én vásárlásaim miatt dübörög a biznisz, de ha ez a hozzáállás, akkor szerintem kinyitni is szükségtelen. Egyszerűen írják ki, hogy privát hentes és akkor nem esek bele abba a tévedésbe, hogy mégegyszer betegyem a lábam önökhöz.
Üdvözlettel: Patakfalvi Endre

Dengyel Iván

NINCS KARÁCSONY CZIMER NÉLKŰL

admin

Kedves Huszár Jánosné
Látogasson meg minket üzletünkben ott minden ár fel van tüntetve.
A véres hurkánk zsemlés a májas zsemlés és rizses.
Köszönettel
Czimer Szilvia

admin

Kedves Fülöp Dénes
Paraszt kolbászt gyártunk csípős és csemege változatban.
Köszönettel
Czimer Szilvia

Fülöp Dénes

T. Czimer Hús,
Azt kérdezném, hogy lángolt kolbászt árulnak?

Huszár Jánosné

A termékeket megtaláltam de hiányolom az árát,kérem az árú árát is feltüntetni. Tisztelettel: Huszár Jánosné
Hurka, debreceni, virsli, húskenyér, sertés lábszár, marha lábszár,
a hurka rizses?

Béli Héja

Holnap mi is jönnénk ebédelni! Palóclevest és dagadót kérünk. Nyolcvanketten leszünk! Üdv, Bélike

Opinie o firmach

Szuper hely! üdvözlet

vegán nyürnyereg

Kérem írja le nekem valaki, milyen az a kanszagú hús! Elôre is köszönöm.

Kisvirág

Kedves Czimer Család!

Biatorbágyi lévén örülök a hírneveteknek, de én is azt az álláspontot képviselem, hogy nagyon szükséges lenne a kártyás fizetés lehetősége!!! Az ember ott áll a szép kínálat előtt és azon kapja magát, hogy venne-venne még, de nincs annyi pénz a tárcájában :-(( Miért olyan nagy gond ez? Igazándiból ma már alapállás...Ettől még családias az egész..
Kérlek fontoljátok meg!

Kisvirág

Dengyel Iván

Kedvesek!!holnap jönnénk,jó sokan!!!!ebédelni!!!!6 fő zömében a rántotthús és a hamburger lesz a nyerő!!14 óra körűl 1000 puszi

Fülöp Dénes

Köszönöm szépen, a megrendelt "mini" disznótorost és kolbit sikerült átvenni. Gyors, figyelmes kiszolgálás.

Kovács Jánosné

Tegnap elhoztuk a múlt héten megrendelt húsokat.Kifogástalan minőségű, és szép árú volt. Évtizedek óta nem ettünk ilyen finom prágai sonkát, és marhanyelvet.Kedvesek, udvariasak az eladók. Nekünk nagyon megéri az a plusz nyolcvan km, amit megteszünk Önökhöz. További sok sikert kívánunk Önöknek!

Ildikó

Kedves Címzettek!

Ismerősöm ajánlotta Önöket és mióta megkóstoltuk a termékeiket, nem tudok jó szívvel egyéb helyen húsárut vásárolni, nagyon finom, friss és minőségi mindenük! Budapestről járunk Önökhöz lassan már heti rendszerességgel és mindig valami új felvágottat, sonkát vagy kenőmájast is vásárolok a már megszokott termékek mellé és mindegyik nagyon ízlik! :)
A boltban legtöbbször rengetegen vannak (ami nyilván érthető), így nem akarom feltartani a sort azzal, hogy melyik termék mit tartalmaz. A weboldalon fel vannak sorolva az áruk, azonban ha a részletekre kattintok, a képet látom csak nagyítva, van esetleg rá mód, hogy az összetevőket feltüntessék, ahogy az üzletekben kapható hústermékek esetén is, %-os bontásban?

Köszönettel,
Ildikó

András

Kedves Czímer Kft!
Önöknél vásároltunk darált húst a karácsonyi töltöttkáposztához,illetve oldalast csak úgy... reménykedtünk,hogy az önök által forgalmazott sertéshús nem kanszagú/ízű,de keservesen csalódnunk kellett... A sült oldalas már a tepsibe kerüléskor átható kanszagot árasztott, így számunkra fogyaszthatatlannak bizonyult. Most csak reménykedhetünk,hogy a darálthús másik disznóból készült... Nagyon nagy a csalódásunk,pedig csupa jót hallottunk az Önök vállalkozásáról... András

admin

Kedves Gábor!
Minden kolléganő mellett elhelyeztünk egy antibakteriális kézfertőtlenítőt ami sokkal higiénikusabb, mint egy többször használt, pénzes kézzel megfogott és felhúzott kesztyű. Ezt követeljük meg a kolléganőktől. Kérem, hogy ha ezt nem látja (Én még soha nem tapasztaltam) akkor szóljon. Ez a HACCP követelményének is megfelel. A csomagolásért elnézést kérünk.
Köszönettel:
Czimer Szilvia

Gábor

T. Czímer Hús Kft.!

"Friss" biatorbágyi lakosként - bár a hírüket vidéki ismerősöktől már hallottam - ma vásároltam először Önöknél. A széles választék, a tiszta és igényes üzlet elbűvölt, számomra a hosszú sor (valóban kb. 20 percet kellett várnom a soromra) inkább megnyugtató és pozitív üzenet, ugyanakkor van néhány észrevételem, amit megosztanék Önökkel:
- a felvágottak szeletelése esetén csupasz kézzel (mellyel egyébként a visszajárót is kezeli a kolléganő) egyrészt nem higiénikus, másrészt tudtommal a HACCP szabályrendszer alapján nem is szabad a felvágotthoz hozzáérni. Ezt kérem, hangsúlyozzák kollégáiknak és követeljék meg a betartását, mert a vásárlói rosszalláson kívül egy esetleges hatósági ellenőrzés esetén ebből komoly büntetés is származhat.
- a felvágottak becsomagolása sajnos kritikán aluli... A kereskedelemben oktatják ezt, nem egy agysebészet és pontosan ugyanannyi idő és odafigyelés szépen és igényesen becsomagolni azt a 20 dkg felvágottat, mint amilyen hányaveti módon én ma megkaptam.

Mindezektől függetlenül a vásárolt termékekkel maximálisan meg voltam elégedve, köszönöm!

Kérem a fenti észrevételeimet megfontolni szíveskedjenek!
KÖszönettel,
egy remélhetőleg visszatérő vásárlójuk

admin

Kedves Annamária
Sajnálom, hogy "leszokott rólunk", de örülök kedves szavainak.A lehető legjobb helyen járt, mivel első kézből a gyártótól kérdezheti meg az összetevőket. Törvény kötelez minket az allergének feltüntetésére (gyönyörű táblázatom van), csak kérni kell az eladótól. De ezt ki is írtuk. Az irtózatos sorok egy kicsit túlzás, de higgye el ez is csak azt mutatja felém, hogy jól dolgozunk, mert ahogy Ön is mondta, az áru jó. Hiszem, hogy kollégáink gyorsan le tudják győzni a sort.A bankkártyás fizetést mostanában nem tervezzük, sajnálom ha az első alkalommal kellemetlenség volt ez Önnek.A kassza kérdése nem egyszerű dolog mivel ez nem egy farmar üzlet ( nem bántásként a farmer üzletek felé), élelmiszerrel foglalkozunk szigorú higiéniai előírásokkal.És remélem, hogy a munkánknak van értelme. Várjuk
Önt is vissza Köszönettel Czimer Szilvia

Annamária

Jó az áru, kedvesek az eladók, szép az üzlet, de ami miatt leszoktam a boltról:
-nincs bankkártyás fizetés (ez ma már alap, és többet is vásárolnék, ha nem a nálam lévő kp. erejéig tudnék válogatni...)
-az összetevők sem a honlapon sem az üzletben nem szerepelnek.
-irtózatos sorok tudnak kialakulni. Jól jönne még egy kassza. Vagy más munkaszervezés.
Bízom benne, hogy lesz változás! ;-) és akkor visszatérek.